Skuteczne pozycjowanie stron Wrocław



Skuteczne pozycjowanie stron Wrocław

Różna może być także liczba pozycji, które znalazły się na pierwszej stronie wyszukiwania. Naturalne wyniki wyszukiwania, czyli strony internetowe, które znalazły się na liście wyników wyszukiwania na dane hasło bez płacenia za to firmie. Aby zróżnicować profil linków i zadbać jego dobrą kondycję stosuj w tekście kotwicy bezpośrednie adresy dodawaj w nim brand, mieszaj linki z słowami kluczowymi i brandem (np.: fraza -), twórz linki z większą zawartością treści (mikrocytat artykułu), linkiem może być tytuł ( ) danej podstrony.

Firmy z branży poprzez intensywne kampanie reklamowe uświadomiły klientom , właścielom stron potrzebie optymalizacji strony i koniczecności pozycjonowania. Zarówno autorskie systemy cms , strony w html jak i witryny oparte na popularnych systemach cms typu czy wszystkiw wymagają optymalizacji pod kątem pozycjonowania. Jak zapowiada z czynniki wpływające na pozycjonowanie stron pozycjonowanie stron w 1 roku radykalnie nie zmienią się.

Niezależnie od tego czy zamierzasz założyć własna stronę internetową, czy już ją masz, musisz wiedzieć czym jest pozycjonowanie strony www i jak to zrobić samemu, bez dużych nakładów finansowych. Jeżeli twoja strona zajmuje niską pozycję w tych wynikach, a sprzedaż spada - prawdopodobnie nie wiesz do końca czym jest i pozycjonowanie stron. Jest to działanie mające na celu dostosowanie strony do algorytmów wyszukiwarki tak, by to właśnie serwis internetowy pojawił się jak najwyżej na stronie wynikowej i żeby właśnie do trafiali użytkownicy zainteresowani ofertą z branży.

Komentarze: 100


noavatar.png
Miłowit 2018-09-10

nie jest koniczny, aby go dodawać

noavatar.png
Nierad 2018-09-11

Kasiu a powiedz mi jakie ćwiczenia stosować aby wzmocnić uderzenie piłki

noavatar.png
Emil 2018-09-11

Również podpisuje się pod pytanie – mam nietolerancje na kukurydzę i ryż, czy mogę wymienione mąki zastąpić maka gryczaną lub maka z cieciorki ?

noavatar.png
Kasandra 2018-09-11

Anka kiedy będzie wpis o tarczycy,pisałaś ze pracujesz nad nim. Okazało się ze mam chora tarczyce i zastanawiam się nad dieta i ewentualnymi ograniczeniami- przy starKasiu się o ciążę

noavatar.png
Sylweriusz 2018-09-11

Kasiu,ile tyg po porodzie można zacząć jeździć na rowerku stacjonarnym? mniej więcej bo wiadomo,że jest to kwestia indywidualna:)

noavatar.png
Jacek 2018-09-11

Wlasnie niedawno odstawilam mieso wiec artykul dla mnie super. Bardzo lubie czytac posty, zawsze krotko, na temat i wiele cennych informacji… tak dalej. Pozdrawiam serdecznie

noavatar.png
Leonard 2018-09-11

Dzisiaj spróbuje wszystko poza masłem ghee w domu jest także będę działać mój (1 ) też lubi placuszki:) chociaż częście robie w wersji warzywnj z cukinii czy marchewki:)

noavatar.png
Febronia 2018-09-11

Dobre są też szparagi pieczone w plastrach cukinii (cieniutkie plastry skropione sokiem cytryny).Chyba warto dodać, że do pieczenia lepsze są zielone szparagi.

noavatar.png
Eugeniusz 2018-09-11

Przepyszna !!!

noavatar.png
Niestoj 2018-09-11

A ja się zastanawiam, czy można dodać do herbaty mleko roślinne?

noavatar.png
Domasław 2018-09-11

czy to ciast ma śliwki

noavatar.png
Ezechiel 2018-09-11

Widać , że kocha swoją pracę. Ja też, mojej, nie zamieniłabym na żadną inną. Uwielbiam i bardzo cenię ludzi z pasją!!! pozdrawiam!!!

noavatar.png
patrycja 2018-09-11

Ja ostatnio przekonuje się do innych odmian ryżu. Jako klasyczny uważam ryż biały. Pani danie przyśpiesza rytm nie jednego serca. Przekonała mnie pani do dKasia, które jest proponowane powyżej. Pozdrowienia dla i męża.

noavatar.png
Przymyslaw 2018-09-11

Dziewczyny, czas w kolejce czy w aucie w korku możemy wykorzystać bardzo praktycznie;-)ćwicząc nasze intymne mięśnie 😉 jest to bardzo ważne zwłaszcza dla tych z nas które już rodziły. Zawsze nie mammy na to czasu czy pamięci, a czas w kolejkach czy korkach jest na to idealny 😉Ćwiczenie mięśni kegla bardzo poprawiło mi życie seksualne po porodach a na przyszłość przyda się aby zapobiegać nietrzymKasiu moczu 😉 (Serie zacisków po 1 i po 5 sekund) wszystko warto ćwiczyć, nie tylko ciało na zewnątrz

noavatar.png
Kazimierz 2018-09-11

Kasiu a co sądzisz o suplementacji witaminowej podczas stosowKasia diety ketogenicznej wysokotłuszczowej?W ogóle jakie masz odczucia odnośnie samej diety ketogenicznej i ketozy w organiźmie?Pozdrawiam cieplutko!

noavatar.png
Noemi 2018-09-11

Czy można prosić o przepisy na śniadKasia bez węgli ? takich przepisów na posilek przedtreingowy, ktory robie ok 1 rano

noavatar.png
Dobiemir 2018-09-11

Dokładnie mikrofalowka to samo zło. Też jestem na.

noavatar.png
Mieczysław 2018-09-11

Dziękuję za rzeczowy wpis odnośnie probiotyków – fachowo i na temat. Pokaż mi swoje jelita, a powiem ci kim jesteś ☺Pozdrawiam.

noavatar.png
Chociesław 2018-09-11

z mikrofalówką jestem na

noavatar.png
Laurentyna 2018-09-11

Witam!Mam pytanie odnośnie czystka. Czy jego dłuższe stosowanie może powodować bóle brzucha? to może być efekt oczyszczKasia organizmu?Pozdrawiam

noavatar.png
Leonard 2018-09-11

Mi też się bardzo ciężko lepily, mimo, że moalam masę w lodówce cała noc, strasznie krucha jest ta masa, postanowiłam dodać wiexej mleka i oleju, było dużo lepiej. Nie jestem w stanie powiedzieć ile dodałam, bo dałam „na oko”

noavatar.png
Kalasanty 2018-09-11

nie umiem sie odnalezc na tej nowej str

noavatar.png
Staszek 2018-09-11

Miało być „????????????” a nie „???”

noavatar.png
Kornel 2018-09-11

Kasiu,Papryka i gruszka? za oryginalne połączenie. Nie wiem jednak, czy się odważę na taki mix. Jestem raczej tradycjonalistką. Natomiast drugie danie bardzo mi odpowiada, to cos w moim stylu.No dobrze, to mamy propozycję obiadu, a jeśli ktoś by szukał pomysłu na i śniadanie, to zapraszam do odwiedzenia mojej strony i przeczytKasia artykułu na ten temat.

noavatar.png
Nicefor 2018-09-16

Bardzo dużo mięsa w diecie, dla mnie aż za dużo i brak zamienników wersja bezmięsna, z rybami?Trochę przeraziła mnie ilość kcal po dodKasiu aktywności, ale pewnie to jest odpowiedź na pytanie, dlaczego cały czas chudnę, a niby jem. Pewnie zbyt mało kalorycznie.

noavatar.png
Erhard 2018-09-16

dobrej jakości przynajmniej 1 %Pozdrawiam

noavatar.png
Paulin 2018-09-17

A co myślisz o dobrze zbilansowanej i bogatej w wartości odżywcze diecie wegańskiej?

noavatar.png
Dacjan 2018-09-17

Gdyby zamiast cukru kokosowego wziąć ksylitol to ilość taka sama?

noavatar.png
wojciech 2018-09-17

Jakiej firmy polecasz ?

noavatar.png
Ludmar 2018-09-17

Gdzie można kupić ten suplement, bo widzę w sklepach internetowych jest tego sporo, ale zauważyłamdużą rozbieżność cenową. Czym się kierować w wyborze suplementu? polecasz jakąś konkretną markę?

noavatar.png
Hiob 2018-09-17

Pisałam juz na ten temat.Pozdrawiam

noavatar.png
Mirek 2018-09-17

Tak, ja też na to zwróciłam uwagę. Ale blog jest prześwietny!

noavatar.png
Humbelina 2018-09-17

Oczywiście, że piszę Spokojnie, proszę zauważyć, ile jest komentarzy merytorycznych PozdrawiamAnn

noavatar.png
Adrian 2018-09-17

Dosyć prosty przepis, dobrze wygląda. Na pewno spróbuje i dziękuję za zdrowe i pyszne inspiracje oraz ciekawe artykuły.

noavatar.png
Lechosław 2018-09-17

Mam płytę i jestem zadowolona. Ćwiczę trening dla trymestru i stretching. Tylko nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy ćwiczenia lepiej wykonywać codziennie czy wystarczy kilka razy w tygodniu? ?

noavatar.png
Mati 2018-09-17

Kaszy jaglanej nie powinno sie spożywać zbyt często, czy z mąką jaglaną jest tak samo?

noavatar.png
Oswalda 2018-09-17

Mega pomysł! a moze planujesz wprowadzenie diety dla kobiety w ciazy? ???

noavatar.png
Grażyna 2018-09-17

Można ćwiczyć przy rozejściu mięśni brzucha?

noavatar.png
Nienach 2018-09-17

Kasiu podziwiam i obserwuje, czytam wpisy, ten jest bardzo interesujący, w dodatku bliski branży, w której pracuje. Bardzo ciekawy post, przystępnie przedstawione znaczenie witamin i minerałów. Mam tylko dwa małe, niezłośliwe zastrzeżenia. Z racji tego, ze jesteś przykładem do naśladowKasia dla tylu osób. Kąpiele w magnezie na pewno nikomu nie zaszkodzą, może nawet w jakiś sposób korzystnie wpłyną na skore, ale tylko na skore. Skończyłam studia medyczne i nikt nigdzie nawet nie wspomniał o tym, ze magnez może wchłKasiać się przez skore. Nawet z przewodu pokarmowego wchłKasia się słabo. Poza tym, skóra jest bariera wlasnie, bo inaczej chociażby przy tym zanieszczyszczeniu powietrza, które mamy, gdyby przepuszczała różne substancje bylibyśmy już chyba jedna noga w grobie. Na skore może jakoś owszem (chociaż myśle, ze bardziej sama kąpiel parowa będzie tu miała korzystne działanie, w tym odprężające), ale działanie ogólnoustrojowe jest wątpliwe. Druga sprawa to te skorupki.. jest tyle źródeł wapnia, chociażby ok. łyżka nasion chia zaspokoi dzienne zapotrzebowanie, jeśli już nie chcemy jeść nabiału. Ale żeby jeść skorupki?:P fuj, a w dodatku na skorupce mogą znajdować się chorobotwórcze bakterie i ktoś kto nie jest w temacie jeszcze rzeczywiście będzie te skorupki kruszyć i jeść 🙀 ale wystarczy, już się nie czepiam 😜 poza tymi szczegółami wpisu się podoba

noavatar.png
Czasława 2018-09-17

Kasiu, czy będzie więcej takich healthy center w tylko

noavatar.png
Kamelia 2018-09-17

Kasiu, czy w aplikacji zjadą się treningi dla kobiet w ciąży?

noavatar.png
Sylweriusz 2018-09-17

Ciasto jest raczej kruche. Pozdrawiam,

noavatar.png
Natalis 2018-09-17

Ja mam takie przekonanie, że pieczony banan traci wszystkie witaminy. Ale być może ja jestem w błędzie. Mimo to danie jest hitem. Pozdrowienia.

noavatar.png
Iwona 2018-09-17

nie jest koniczny, aby go dodawać

noavatar.png
Jeremiasz 2018-09-18

Czy mozna nabyc plyte nie bedac na terenie

noavatar.png
Milena 2018-09-18

Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego ps. doceniam szczególnie przepisy na słodkości, często proste a smaczne.

noavatar.png
Hermana 2018-09-18

Moje tsh wynosiło powyżej 1 , ciężko dobrać dietę przy niedoczynności tarczycy, ale trzeba obserwować organizm i szukać np u pani bo naprawdę warto. Pozdrawiam

noavatar.png
Oktawia 2018-09-18

To jest przepyszne! je prawie codziennie

noavatar.png
Fidelisa 2018-09-18

Kolejny pyszny przepis , zresztą jak każdy- wiem po próbuje😉 czytam na bieżąco wszystkie wpisy , inspirują na każdy dzień . Trzymam mocno kciuki za , oby bylo więcej takich pozytywnych ludzi . Pozdrawiam

noavatar.png
Gosia 2018-09-18

Kasiu, nie laduje mi sie tekst w przepisach tegorocznych, ani na stronie, ani po sciagnieciu. Jest jakas szansa na zdobycie przepisow?

noavatar.png
toska 2018-09-18

tu sie w pelni zgadzam czasami te same pytKasia po kilka razy sama mam wrazenie ze nie wszyscy dokladnie czytaja

noavatar.png
Irena 2018-09-18

Kasiu,Papryka i gruszka? za oryginalne połączenie. Nie wiem jednak, czy się odważę na taki mix. Jestem raczej tradycjonalistką. Natomiast drugie danie bardzo mi odpowiada, to cos w moim stylu.No dobrze, to mamy propozycję obiadu, a jeśli ktoś by szukał pomysłu na i śniadanie, to zapraszam do odwiedzenia mojej strony i przeczytKasia artykułu na ten temat.

noavatar.png
Jasiek 2018-09-18

Hej, zrobiłam chlebek z większą ilością zwykłej pełnoziarnistej mąki oraz z rodzynkami. Wyszedł przepyszny! nie skończyło się na 1 kawałku 😉 przypomina trochę piernik, ale jak dla mnie jest zdecydowanie lżejsze i bardziej puszyste Dzięki za przepis ;*

noavatar.png
Slawomira 2018-09-18

A czy ćwiczenia na agrafce pani poleca czy nie.proszę o odpowiedź. Ps.Buziaki dla i.

noavatar.png
Minigniew 2018-09-18

O, tak właśnie ‚monia1 ’ – to bardzo dobry pomysł :))) jednak nie będzie w stanie organizować treningów w innych miastach to może fajnym pomysłem byłyby treningi w dni kiedy odbywają się mecze reprezentacji w piłce nożnej ^^ takie dwa niesamowite wydarzenia byłabym w stanie pokonać tyle kilometrów pozdrawiam

noavatar.png
Fryderyk 2018-09-18

A czy w czasie tych 1 dni abstynencji należy również zrezygnować np z miodu, bakali?

noavatar.png
Marcjusz 2018-09-19

Czy nie lepiej postawić na magnez w codziennym jadłospisie? (pestki z dyni, kakao, banany, groch, fasKasiu – pierwsze z brzegu przykłady, gdzie można znaleźć spore dawki tego pierwiastka)

noavatar.png
Bodzęta 2018-09-19

Frytki z batatów i grzanki czosnkowe <3 przekąski z aplikacji. Polecam, bo są absolutnie przepyszne i nie czuć, że się jest na diecie

noavatar.png
Fideliusz 2018-09-19

Dzieki za wszystkie przepisy. Dla mnie są idealne

noavatar.png
Nieznawuj 2018-09-19

Książka będzie jeszcze w tym roku

noavatar.png
Bianka 2018-09-19

Wykonuje treningi juz od miesiaca z najnowsza plyta sa swietne. Codziennie walcze z soba by wstac rano godz wczesniej by zrobic trening

noavatar.png
Gośka 2018-09-19

Czy jest najmniejsza opcja na to, że kiedyś opracujecie z zespołem dietę dla ciężarnych? rok byłam wierna by niesamowicie dużo mi to dało (wygląd, zdrowie, samopoczucie), teraz oczekuję swojej córeczki i chociaż często korzystam z przepisów, brakuje mi organizacji, dobrego rozplanowKasia posiłków i oszczędności czasu na zakupach. Dodam też, że niestety nie jestem przez to całkowicie sumienna jeśli chodzi o przestrzeganie zasad zdrowego żywienia;) że ciąża to wyjatkowy stan, ale może chociaż dla kobiet u których przebiega prawidłowo?

noavatar.png
Paloma 2018-09-19

Wypróbujemy przepis napewno,pozdrawiam cieplutko,szkoda mi że panią tak krytykują,niewiem czy ci ludzie nie myślą? co tutaj wchodzą i czytają… jak by im pani dała wgląd na konto i dała sobą manipulować , to wtedy by byli szczęśliwi .Niektórzy jak widzę karmią się hejtowaniem, to po co tutaj zaglądają ?Nie wiem !Ach jak nie szkoda im czasu na to. Duuuuzzooo zdrówka i miłości dla pani!!!

noavatar.png
Gniewomir 2018-09-19

Lekarz o tym wie, z dzieckiem tez jest wszystko w porzadku, witaminy biore. Ale mimo to chcialam zapytac, zaczela niedawno udzielac porad kobietom w ciazy wiec chcialam poznac jej zdanie. Lekarze do ktorych chodze niestety podzielaja stara szkole, a nie nowoczesna dietetyke dlatego chcialam wiedziec. Moze tez wie skad sie to bierze? tyle wiedzy, a lekarze, zwlaszcza starsi, nie sa swiadomi wielu rzeczy.

noavatar.png
Aleks 2018-09-19

Co to jest ten proszek zasadowy? sie z tym nie spotkalam?

noavatar.png
Sylwiusz 2018-09-19

O! mi było trzeba. Zaryzykuje trzydniowe oczyszczanie w międzyczasie umiarkowanie ćwiczyć?

noavatar.png
Bruno 2018-09-19

Bardzo smaczny koktajl😊bardzo lubię macę, pozdrawiam i dziekuję za przepis😊

noavatar.png
Greta 2018-09-19

Czy to ciasto jest mokre w srodku?

noavatar.png
Ernesta 2018-09-19

Kasiu!Jaka jest opinia na temat wafli ryżowych traktowanych – nie jako zastępnik chleba, bo tego sobie nie wyobrażam (musiałabym zjeść chyba całą paczkę, żeby się nasycić), ale jako przekąska na drugie śniadanie czy tez podwieczorek np. z masłem orzechowym i owocami? podczas ich wypieku wytwarza się akrylamid?Mam ogromny dylemat czy sobie na nie pozwalać czy je wyeliminować. Mam oczywiście na myśli wafle bez zbędnych dodatków, czyli składające się wyłącznie z brązowego ryżu, soli i zdrowych ziaren.Bardzo liczę na odpowiedź i z góry dziekuję!

noavatar.png
Izydor 2018-09-20

W squadach się zakochałam <3, tym bardziej że pracują również uda z którymi zawsze miałam wielki problem. Ćwiczę już trzeci tydzień z 1 /7, dzień w dzień, i już tak się te nogi nie trzęsą ? i sama z siebie jestem dumna ? dziękuję ! <3

noavatar.png
Antek 2018-09-20

świetny artykuł. nie jestem specem, ale sama po sobie widzę różnicę pomiedzy bieganiem (samo bieganie 5-6 razy w tyg, w tym długie wybieganie 1 ) a ćwiczeniami siłowymi. po roku biegKasia nie byłam w stanie zrobić pompki, a moje mięśnie były tak napięte, że skończyłam u fizjo. po roku samym ćwiczeń siłowych mam i kondycję lepszą (jak już raz na miesiąc coś mnie weźmie na bieganie to biegam szybciej niż kiedyś, bez wysiłku), mam lepszą sylwetkę, lepiej się czuję i co najważniejsze mam umięśnione, a nie chude nogi. A to ważne, bo nogi nas niosą przez życie, więc muszą być silne!

noavatar.png
Libert 2018-09-20

Należy wysłać na podany e-mail dowód wpłaty, aby otrzymać wejściówkę.Pozdrawiam

noavatar.png
Niegosław 2018-09-20

Zielone szparagi nie muszą być obierane wystarczy odciąć końcówkę. Pozdrawiam i smacznego!:)

noavatar.png
zacheusz 2018-09-20

Zrobię ale ze śliwkami 😁Pozdrawiam

noavatar.png
Aleksander 2018-09-21

Skoro treningi są dla wszystkich to dlaczego apka nie jest damowa?

noavatar.png
Jordan 2018-09-21

Puszka mleczka kokosowego (jest geste) ma 1 , nie jestem do konca pewna czy to odpowiada 1 ml mleka kokosowego (które jest plynne)… ja robilam z pllynym mlekiem kokosowym i pomiko wiorkow ktore rowniez maja za zadanir wchlKasiac wilgoc dalam troche wiecej nasion bo konsystencja wydawala mi sie bez szans na stezenie, szczegolnie ze mualam tylko 4 godziny… zobaczymy;-))

noavatar.png
Ciecimiar 2018-09-21

Uwielbiam! przepyszne. Dla osob, ktorym nie wyszly, podpowiadam, nalezy odsaczyc warzywa przd przyprawieniem (np recznikiem papierowym)Pani dziekuje za swietnego bloga!

noavatar.png
Bogwiedz 2018-09-21

Z moich obliczeń wynika, że jedna taka kulka ma 1 kcal. Wyliczylam to dodając kaloryczność każdego skladnika do siebie dzieląc, tak jak podała, przez 1 sztuk.

noavatar.png
Natalia 2018-09-21

Pycha. Slina cieknie !!!!!

noavatar.png
Blandyna 2018-09-21

Witam! uważam, że to byłby hit! ? sama już kończę swoją ciążę i przez cały czas jej trwKasia myślałam o tym jak fajnie byłoby móc wspomóc się jakimś planem żywieniowym. Teraz natomiast wybiegam myślami do rychłego okresu „po ciąży” i powrotu do aktywnego trybu życia, z uwzględnieniem karmienia młodego człowieka i zrzuceniu kilku zbędnych kilogramów. Super byłoby móc skorzystać z porad w tym temacie!Pozdrawiam serdecznie.

noavatar.png
Mateusz 2018-09-21

Podpinam się pod komentarz tego brakuje

noavatar.png
German 2018-09-22

Witam, czy moglabym liczyc na jakies wskazowki, porady na temat bezsennosci w ciazy ….od poczatku ciazy a obecnie jestem w 7 miesiacu mam problemy ze spaniem…Z gory dziekuje za odpowiedz…Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego .

noavatar.png
Jarosława 2018-09-22

A co jeśli chodzi o pieczywo typu „wasa” czy wafle ryżowe, w tym przypadku, także nie należy łączyć ich np. z serkiem białym?

noavatar.png
Sabin 2018-09-22

Czy dobrze rozumiem że obojętnie jakiej bym opcji diety nie wybrała to zawsze jest bezglutenowa i bez mleka krowiego?

noavatar.png
Stanislaw 2018-09-22

A jakie dawki magnezu i witamin b kompleks polecasz ? za odpowiedź

noavatar.png
Cieszymysł 2018-09-22

Kasiu, niegdyś wspomnialas, że osobny post poswiecisz octowi jablkowemu. Wiadomo coś w tej kwestii?

noavatar.png
Bogudar 2018-09-22

Dzięki za ten post. Mój z autyzm i epi przyjmujący ma powyższony poziom kinazy. Nie wiadomo dlaczego? przynajmniej wiem jak go obniżyć :))))))

noavatar.png
Gostmił 2018-09-22

Problem polega na tym, że i tak trzymam się wszystkich zasad. W komunikacji miejskiej ogrzewanie i choroby innych pasażerów niestety powodują, że łatwiej się można zarazić. Napisz proszę artykuł, jak szybciej wyzdrowieć i wyjść z przeziębienia. Olejek oregano, imbir, czosnek, propolis, żurawina pomagają mi w tym.

noavatar.png
Mściwoj 2018-09-22

Dla mnie za bardzo wydziwione te przepisy

noavatar.png
Huniemir 2018-09-22

Kasiu, a jaki posiłek z białkiem mogłaby zjeść osoba będąca na diecie wegetariańskiej? jajecznica z warzywami lub komosa ryżowa będzie dobrym wyborem?

noavatar.png
Kornel 2018-09-22

Wedle zasady niełączenia białka z węglowodanami (a chleb typu wasa i wafle ryzowe to węglowodany) to moim zdaniem nie można łączyć.

noavatar.png
Bernardyn 2018-09-23

a to w i bywają produkty

noavatar.png
Bożymir 2018-09-23

Dla mnie najlepsze ! :))Box zamówiony wiec czekam czekam :))Pozdrawiam !

noavatar.png
Otton 2018-09-23

Kochana śledzę bloga od niedawna. W nosie mam niepochlebne komentarze na temat i hasła typu gdyby nie to… kreatywną osobą która ruszyła swoje 4 litery dawno temu, motywujesz innych i wspierasz, a do tego robisz to z uśmiechem na ustach. Dla mnie jesteś życiową wariatką, która kieruje się zasadą – kimkolwiek jesteś, życzę dobrze. Dzięki za ten tekst bo pomimo tego że kanapowcem nie jestem i ćwiczę 3 razy w tygodniu to dobre słowo przyda się i każdemu buziaki!

noavatar.png
Piotr 2018-09-23

Pani budzimy naszą koleżankę ze />Mam nadzieję, że za jakiś czas będzie mogła wybrać się do centrum w.Jeżeli będzie to możliwe proszę o opublikowanie mojego komentarza na stronie.Dziękuję!

noavatar.png
Filemon 2018-09-23

Pani dziękuję za ten pouczający post, bardzo wiele wniósł do mojego podejścia do aktywności fizycznej. Teraz już wiem, że nie można przesadzać z ilością treningów typu (co zdarzało mi się robić ćwicząc 6 razy w tygodniu po ok.1 minut), biorąc pod uwagę fakt, iż choruję na niedoczynność tarczycy.Na koniec dziękuję za pracę i serce, które wklada w prowadzenie bloga i udzielanie się na

noavatar.png
Sabina 2018-09-23

Kasiu, a czy po śniadKasiu można wykonać trening, np. Karate po treningu na śniadsnie zjeść węglowodany, np. owsiankę?

noavatar.png
Onufry 2018-09-23

Ale pytanie jest co zjeść? interesuje mnie ten temat. Moje treningi często kończą się ok 1 . Natomiast o 1 już chodzę spać.

noavatar.png
Grzymisława 2018-09-23

Ale pyszności! nie jest takie trudne jak się wydaje 😉

noavatar.png
Flawia 2018-09-24

Z moich obliczeń wynika, że jedna taka kulka ma 1 kcal. Wyliczylam to dodając kaloryczność każdego skladnika do siebie dzieląc, tak jak podała, przez 1 sztuk.

Top